Кам’янець-Подільський державний український університет та Кам’янець-Подільський інститут народної освіти: порівняльний аспект

Автор(и)

  • Діана Яблонська Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

Ключові слова:

Кам’янець-Подільський державний український університет, Кам’янець-Подільський інститут народної освіти, влада, управління, освітній процес, наукова робота, студентство

Анотація

У статті розкривається особливості функціонування Кам’янець-Подільського державного українського університету (1918-1920 рр.) та інституту народної освіти (1921-1930 рр.). З’ясовується те, що створення двох освітніх установ відбувалося через прийняття ряду нормативних документів вищого керівництва країною за якими диктувалися різні завдання – від академічної свободи до тотального контролю за освітнім процесом. Частково розкриваються навчальні дисципліни які викладалися у Кам’янець-Подільському державному українському університеті, а також Кам’янець-Подільському інституті народної освіти. Спільним було поєднання лекційних занять із семінарською/практичною роботою, а викладання здійснювалося українською мовою.

При написані роботи нами було використано такі принципи проведення історичного дослідження: історизму, об’єктивності та системності. Також застосовано методи проведення дослідження, а саме: історико-порівняльний, синтезу, біографічний, ретроспективний, хронологічний та комплексно-аналітичний.

Основною тезою статті є порівняльний аналіз процесу формування закладів, системи управління, підготовки кадрів, наукової роботи та поза аудиторної зайнятості студентів, який дозволяє побачити принципові відмінності між ними.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-19

Як цитувати

Яблонська, Д. . (2024). Кам’янець-Подільський державний український університет та Кам’янець-Подільський інститут народної освіти: порівняльний аспект. Іван Огієнко і сучасна наука та освіта, (ХХ), 361–372. вилучено із http://ohiienko.kpnu.edu.ua/article/view/300200