Читацькі інтереси і їх вплив на формування читацької самостійності в контексті ідей Івана Огієнка

Автор(и)

  • Олена Довгань Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Тетяна Олинець Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

Ключові слова:

Іван Огієнко, дитяче читання, читацькі потреби, пізнавальний інтерес, читацький інтерес, читацька активність, читацька самостійність, пізнавальна і художня література

Анотація

У статті розглядається вплив читацьких інтересів молодших школярів на формування читацької самостійності. Проаналізовано прийоми формування інтересу до науково-пізнавальної літератури. З’ясовано роль пізнавального інтересу у формуванні читацької самостійності: виявлено характер, показники, умови формування інтересу до книжки в контексті поглядів Івана Огієнка.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-19

Як цитувати

Довгань, О. ., & Олинець, Т. . (2024). Читацькі інтереси і їх вплив на формування читацької самостійності в контексті ідей Івана Огієнка. Іван Огієнко і сучасна наука та освіта, (ХХ), 235–245. вилучено із http://ohiienko.kpnu.edu.ua/article/view/300182