Комунікативна компетентність учителя початкових класів як один із ключових компонентів іміджу педагога

Автор(и)

  • Наталія Гудима Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

Ключові слова:

комунікація, компетентність, структура комунікативної компетентності вчителя початкових класів, імідж педагога, діяльнісні методи навчання, актуальні питання початкової освіти

Анотація

У статті проаналізовано одне із актуальних питань початкової освіти – формування комунікативної компетентності вчителя як одного зі складників іміджу педагога. Йдеться про основні напрями дослідження проблеми структурних компонентів комунікативної компетентності; описано роль комунікативної компетентності у формуванні іміджу вчителя початкових класів; окреслено компоненти комунікативної компетентності; виокремлено шляхи розвитку комунікативної компетентності вчителя початкових класів; змодельовано практико зорієнтовані кейси, вправи, що сприяють формуванню комунікативної компетентності педагога через призму ідей І. Огієнка та сучасного освітнього середовища початкової школи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-26

Як цитувати

Гудима, Н. . (2024). Комунікативна компетентність учителя початкових класів як один із ключових компонентів іміджу педагога. Іван Огієнко і сучасна наука та освіта, (ХХІ), 97–106. вилучено із http://ohiienko.kpnu.edu.ua/article/view/322145