Формування мовної особистості здобувачів вищої освіти мистецьких спеціальностей (на основі ідей Івана Огієнка)
Ключові слова:
мовна особистість, мовна освіта, рідномовні обов’язки, здобувачі вищої освіти мистецьких спеціальностей, лінгводидактична концепція Івана ОгієнкаАнотація
У статті висвітлено деякі аспекти використання лінгводидактичної спадщини Івана Огієнка з метою формування мовної особистості здобувачів вищої освіти мистецьких спеціальностей на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням). Обґрунтовано актуальність навчання рідномовних обов’язків Івана Огієнка у вищій школі за умов нинішньої мовної ситуації в Україні, схарактеризовано праці вченого, що сприятимуть засвоєнню
здобувачами вищої освіти мовних норм і формуванню в них культури мовлення. Доведено, що лінгводидактичні ідеї Івана Огієнка мають вагоме значення для формування наукової концепції сучасної національної освіти в період розбудови української держави та духовного відродження її народу.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-09-06
Як цитувати
Мєлєкєсцева, Н. (2022). Формування мовної особистості здобувачів вищої освіти мистецьких спеціальностей (на основі ідей Івана Огієнка). Іван Огієнко і сучасна наука та освіта, (XVIII), 123–129. вилучено із http://ohiienko.kpnu.edu.ua/article/view/255925
Номер
Розділ
Статті