Значення заповідей рідномовного обов'язку І.І.Огієнка для становлення мовнокультурної особистості вчителя-філолога

Автор(и)

  • Л.П. Михно Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, Україна

Ключові слова:

рідномовні обов’язки, мовнокультурна особистість учителя-філолога, мовна освіта, мовно-освітній процес, компоненти мовнокуль- турної особистості вчителя-філолога

Анотація

Стаття присвячена осмисленню педагогічно-просвітницьких ідей І.І. Огієнка в аспекті рідномовного виховання та навчання. Схарактеризовано зміст заповідей рідномовного обов’язку як концептуальних засад педагогічної діяльності. З’ясовано їх креативний, виховний, культурологічний, гуманістичний потенціал. Обгрунтовано значущість міркувань ученого, його педагогічної концепції для формування мовнокультурної особистості вчителя української мови. Визначено і схарактеризовано складники мовнокультурної особистості вчителя-словесника на основі заповідей рідномовного обов’язку.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-15

Як цитувати

Михно, Л. (2022). Значення заповідей рідномовного обов’язку І.І.Огієнка для становлення мовнокультурної особистості вчителя-філолога. Іван Огієнко і сучасна наука та освіта, (XII), 401–405. вилучено із http://ohiienko.kpnu.edu.ua/article/view/254586