Граматична правильність як основа формування мовної особистості молодших школярів

Автор(и)

  • Олеся Мартіна К-ПНУ імені Івана Огієнка, Україна

Ключові слова:

культура мови, культура мовлення, комунікативно-мовленнєві вміння, літературні норми, педагогічна діяльність, педагогічна майстерність, професійна діяльність, граматична правильність, мовна особистість, зв’язне мовлення

Анотація

У статті розглянуто аспекти формування правильності мовлення, педагогічні та лінгвістичні умови формування мовленнєвої культури та оволодіння мовленнєвими засобами учнів початкових класів; окреслено шляхи і способи покращення їх комунікативної діяльності та удосконалення практичної підготовленості вчителя до роботи з дітьми. Нові тенденції шкільної мовної освіти передбачають посилення практичної спрямованості процесу опанування рідної мови, підпорядкування роботи над мовною теорією інтересам мовленнєвого
розвитку учнів. З огляду на це мета шкільного мовного курсу вбачається у «забезпеченні належного рівня мовленнєвої компетенції учнів, що є однією з найважливіших умов їхньої успішної соціалізації».

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-02-23

Як цитувати

Мартіна, О. (2022). Граматична правильність як основа формування мовної особистості молодших школярів. Іван Огієнко і сучасна наука та освіта, (XIII), 308–313. вилучено із http://ohiienko.kpnu.edu.ua/article/view/253447