Роль Івана Огієнка у становленні і розвитку української мови як навчального предмета у народних школах України

Автор(и)

  • А. Кикилик Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, Україна

Ключові слова:

засоби навчання, І. Огієнко, освіта, підручники, початкова школа, українська мова

Анотація

Впровадження української мови в українських школах у період створення єдиної, національної, загальноосвітньої, обов’язкової, позастанової початкової освіти (1917-1919 рр.) далося великими зусиллями. У розбудові національної освіти зацікавленими були міністри, інтелігенція та звичайні українці. У зазначений період у становленні і розвитку української мови як навчального предмета у початкових школах України велику роль відіграв І. Огієнко. У статті проаналізовано діяльність І. Огієнка на посаді міністра освіти у напрямі розбудови українського шкільництва та лінгвістики. Нами розглянуто методичні рекомендації професора щодо навчання мови у початковій школі. У науковій розвідці вперше проаналізовано підручник І. Огієнка «Рідне писання» для другого, третього року навчання в народних школах та для підготовки першого класу середніх шкіл.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-02-23

Як цитувати

Кикилик, А. (2022). Роль Івана Огієнка у становленні і розвитку української мови як навчального предмета у народних школах України. Іван Огієнко і сучасна наука та освіта, (XIII), 291–297. вилучено із http://ohiienko.kpnu.edu.ua/article/view/253444