Übungstypologie zum kommunikativen, verwendungsbezogenen deutschunterricht

Автор(и)

  • Олена Шмирко К-ПНУ імені Івана Огієнка, Україна

Ключові слова:

комунікативно та практично спрямоване заняття з німецької мови, типологія вправ, рівні вправ, репродуктивні вправи, «Паралельна інформація», змодельовані ситуації, комунікативна компетенція, вільно висловлювати свою думку

Анотація

Розглянуто проблему типології вправ для комунікативно та практично спрямованого заняття з німецької мови. Наголошено, що галузь вивчення німецької мови як іноземної в останні роки отримала суттєвий імпульс від використання дидактичних і методичних принципів практично спрямованого вивчення німецької мови, що безпосередньо пов’язано з інтеграційними процесами в Європі. Про це свідчить велика кількість новітніх навчальних матеріалів, що зумовлено необхідністю обґрунтування та конкретизування керівних дидактичних та методологічних ідей сьогодення. Мета статті полягає у висвітленні удосконалених автором типами вправ для комунікативно та практично спрямованого заняття з німецької мови, що має за мету поліпшити результати навчання. Виокремлено чотири орієнтовних рівня навчальних вправ для комунікативно та практично спрямованого заняття з німецької мови, що знайшло своє відображення у виданому автором навчальному посібнику для майбутніх учителів «Praktisches Deutsch. Einstieg in das Berufsleben des Lehrers».

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-02-21

Як цитувати

Шмирко, О. (2022). Übungstypologie zum kommunikativen, verwendungsbezogenen deutschunterricht. Іван Огієнко і сучасна наука та освіта, (XIV), 466–470. вилучено із http://ohiienko.kpnu.edu.ua/article/view/250768