Übungstypologie zum kommunikativen, verwendungsbezogenen deutschunterricht
Ключові слова:
комунікативно та практично спрямоване заняття з німецької мови, типологія вправ, рівні вправ, репродуктивні вправи, «Паралельна інформація», змодельовані ситуації, комунікативна компетенція, вільно висловлювати свою думкуАнотація
Розглянуто проблему типології вправ для комунікативно та практично спрямованого заняття з німецької мови. Наголошено, що галузь вивчення німецької мови як іноземної в останні роки отримала суттєвий імпульс від використання дидактичних і методичних принципів практично спрямованого вивчення німецької мови, що безпосередньо пов’язано з інтеграційними процесами в Європі. Про це свідчить велика кількість новітніх навчальних матеріалів, що зумовлено необхідністю обґрунтування та конкретизування керівних дидактичних та методологічних ідей сьогодення. Мета статті полягає у висвітленні удосконалених автором типами вправ для комунікативно та практично спрямованого заняття з німецької мови, що має за мету поліпшити результати навчання. Виокремлено чотири орієнтовних рівня навчальних вправ для комунікативно та практично спрямованого заняття з німецької мови, що знайшло своє відображення у виданому автором навчальному посібнику для майбутніх учителів «Praktisches Deutsch. Einstieg in das Berufsleben des Lehrers».