Використання спадщини Івана Огієнка на заняттях із фоностилістики у вищій школі
Ключові слова:
стилістика української мови, лінгвістична дисципліна, фоностилістики, вища школа, Іван Огієнко, стилістичні вправи, дидактичний матеріалАнотація
У статті досліджено використання наукових студій і поетичних творів Івана Огієнка на заняттях зі стилістики у вищій школі. Увагу акцентовано на послуговуванні науковими працями з історії та культури української мови. Художня спадщина видатного ученого-лінгвіста як дидактичний матеріал збагачує інтелектуальну й емоційну сферу студентів і активізує національний компонент. При виконанні стилістичних вправ і завдань студенти навчаються розпізнавати, спостерігати й визначати стилістичне забарвлення фонетичних засобів. Стилістичне експериментування вчить майбутніх філологів обирати необхідний фонетичний варіант слова й порівнювати його з авторським. Редагування речень готує випускників до конструювання стилістично довершених текстів, а здійснення повного фонетико-стилiстичного аналізу художніх творів сприяє формуванню стилістичних навичок.