Навчання рідномовних обов'язків учнів початкових класів у культурно-освітній концепції Івана Огієнка
Ключові слова:
рідномовні обов’язки, рідна мова, мовна освіта, мовна особистість, початкова школа, Іван ОгієнкоАнотація
У статті висвітлено основні положення науки про рідномовні обов’язки Іва а гієнка, схарактеризовано його концептуальний статут мовної освіти як елемент рідномовної політики в сучасній школі. Обґрунтовано актуальність навчання рідномовних обов’язків молодших школярів за умов нинішньої мовної ситуації в Україні та необхідність розвитку й постійного самовдосконалення мовної особистості. Проаналізовано змістові лінії програми з української мови для 1-4 класів загальноосвітньої школи з метою виявлення шляхів реалізації національно-мовного виховання учнів у практиці викладання рідної мови.
Доведено, що навчання рідномовних обов’язків молодших школярів має вагоме значення для формування наукової концепції сучасної національної освіти в період розбудови української держави та духовного відродження її народу.