Педагогічні настанови Івана Огієнка з методики вивчення пам'яток давньої української літератури

Автор(и)

  • В. Мацько Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, Україна

Ключові слова:

методологічна система, кирилівські стародруки, текст, методи, науковий апарат, бібліографія, давня українська література

Анотація

У статті проаналізовано методичні поради, педагогічні настанови Івана Огієнка студентам палеографічного семінару при Варшавському університеті щодо опису кирилівських стародруків, а також методологію досліджень давньої української літератури. Доведено, що у своїй практичній науковій діяльності І. Огієнко-учений вдавався до лінгво-історичного, палеографічного, зіставного, аналітичного, біографічного, естопсихологічного, бібліографічного методів дослідження творів давнини. Означені методи втілено у його працях, які не втратили своєї актуальності, вони і нині можуть слугувати зразком для філологічних студій.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-02-21

Як цитувати

Мацько, В. (2022). Педагогічні настанови Івана Огієнка з методики вивчення пам’яток давньої української літератури. Іван Огієнко і сучасна наука та освіта, (XIV), 427–431. вилучено із http://ohiienko.kpnu.edu.ua/article/view/250711