Психосемантика персуазивності у творі Івана Огієнка "Українська культура"
Ключові слова:
персуазивність, вплив, аргументованість, доказовість, психосемантичні чинники, єдність чуттєвого раціонального та емоційногоАнотація
Проаналізовано психосемантичні чинники персуазивності викладу у творі Івана Огієнка «Українська культура» (багатство фактів; висвітлення різних поглядів, використання значного масиву наукових і літературних джерел, статистичних даних, ілюстрацій, контрастних порівнянь; історизм; емоційне ставлення автора). Показано, що персуазивність твору визначається єдністю чуттєвого (наочність завдяки ілюструванню, доступність мови), раціонального (аргументованість, доказовість) та емоційного (ставлення автора, співпереживання) психосемантичних чинників.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-02-21
Як цитувати
Дуткевич, Т. (2022). Психосемантика персуазивності у творі Івана Огієнка "Українська культура". Іван Огієнко і сучасна наука та освіта, (XIV), 406–411. вилучено із http://ohiienko.kpnu.edu.ua/article/view/250708
Номер
Розділ
Статті