Іван Огієнко та формування правил мовленнєвого етикету молодших школярів

Автор(и)

  • Наталія Гудима К-ПНУ імені Івана Огієнка, Україна

Ключові слова:

мовлення, розвиток мовлення, мовленнєвий етикет, культура мовлення, урок української мови, молодші школярі

Анотація

Статтю присвячено вивченню лінгвістичної та педагогічної спадщини укрїнського вченого Івана Огієнка, зокрема процесу розвитку мовлення та формуванню правил мовленнєвого етикету молодших школярів. Охарактеризовано оргаізацію активної мовленнєвої діяльності учнів початкових класів. Виокремлено вправи і завдання, на основі яких учні вчаться використовувати й розрізняти вітальні та прощальні мовні формули, розуміти їх призначення; окреслені вправи розвивають уміння дотримуватися невербальних знаків; виховують ввічливість, повагу до співрозмовника, культуру мовлення загалом. Значення поглядів І. Огієнка вбачається в цінності його методологічних розвідок, що використовують для подальших узагальнень сучасні мовознавці та педагоги.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-02-21

Як цитувати

Гудима, Н. (2022). Іван Огієнко та формування правил мовленнєвого етикету молодших школярів. Іван Огієнко і сучасна наука та освіта, (XIV), 400–405. вилучено із http://ohiienko.kpnu.edu.ua/article/view/250707