Аналіз назв засобів масової інформації міста Кам'янець-Подільського
Ключові слова:
періодичні видання, гемероніми, семантика, засоби масової інформаціїАнотація
У статті проаналізовані гемероніми різних хронологічних зрізів (перший – 1917-1920 рр., другий – з 1991 р. дотепер), зважаючи на історичні довідки. Увагу звернуто на політичний устрій та ідеологію, зміни в соціальній структурі українського суспільства, економічні відносини, які вплинули на розвиток засобів масової інформації. Виявлено лексико-семантичні особливості онімних одиниць. Здійснено структурний аналіз періодичних видань. Визначено основні мотиви номінації гемеронімів аналізованих періодів. Подано типологію періодики міста Кам’янця-Подільського. Акцентовано на важливості вживання лексики сучасної української мови в гемеронімах.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-02-21
Як цитувати
Лобода, А. (2022). Аналіз назв засобів масової інформації міста Кам’янець-Подільського. Іван Огієнко і сучасна наука та освіта, (XIV), 168–172. вилучено із http://ohiienko.kpnu.edu.ua/article/view/248022
Номер
Розділ
Статті