Аналіз назв засобів масової інформації міста Кам'янець-Подільського

Автор(и)

  • А.М. Лобода К-ПНУ імені Івана Огієнка, Україна

Ключові слова:

періодичні видання, гемероніми, семантика, засоби масової інформації

Анотація

У статті проаналізовані гемероніми різних хронологічних зрізів (перший – 1917-1920 рр., другий – з 1991 р. дотепер), зважаючи на історичні довідки. Увагу звернуто на політичний устрій та ідеологію, зміни в соціальній структурі українського суспільства, економічні відносини, які вплинули на розвиток засобів масової інформації. Виявлено лексико-семантичні особливості онімних одиниць. Здійснено структурний аналіз періодичних видань. Визначено основні мотиви номінації гемеронімів аналізованих періодів. Подано типологію періодики міста Кам’янця-Подільського. Акцентовано на важливості вживання лексики сучасної української мови в гемеронімах.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-02-21

Як цитувати

Лобода, А. (2022). Аналіз назв засобів масової інформації міста Кам’янець-Подільського. Іван Огієнко і сучасна наука та освіта, (XIV), 168–172. вилучено із http://ohiienko.kpnu.edu.ua/article/view/248022