Підготовка майбутніх учителів початкової школи до розв'язання дидактичних проблем (на основі педагогічних ідей І.Огієнка)

Автор(и)

  • Наталія Третяк К-ПНУ імені Івана Огієнка, Україна

Ключові слова:

літературна мова, мовлення, дидактичні завдання, дидактична гра, ігрова діяльність, комунікація, комунікативна компетентність, урок

Анотація

У статті розглянуто педагогічну діяльність І. Огієнка 1914-1919 рр.; його внесок у розв′язання дидактичних проблем; розкрито значення поняття комунікативної компетентності, його роль у формуванні мовленнєвої культури майбутніх фахівців педагогічної освіти, проаналізовано рівень вивчення в науково-методичній літературі формування дидактичних проблем; запропоновано систему дидактичних завдань, спрямованих на формування в майбутніх учителів початкових класів правильності мовлення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-02-21

Як цитувати

Третяк, Н. (2022). Підготовка майбутніх учителів початкової школи до розв’язання дидактичних проблем (на основі педагогічних ідей І.Огієнка). Іван Огієнко і сучасна наука та освіта, (XV), 338–345. вилучено із http://ohiienko.kpnu.edu.ua/article/view/247859