Педагогіка партнерства у концепції НУШ та у світлі ідей Івана Огієнка

Автор(и)

  • Тетяна Олинець К-ПНУ імені Івана Огієнка, Україна

Ключові слова:

Іван Огієнко, педагогіка, виховання, партнерство, особистість, родина, діти, суспільство

Анотація

У статті висвітлено проблему впливу родинного та шкільного виховання на формування і розвиток особистості дитини. Визначено зміст, основні методи, концептуальні ідеї сімейного виховання. Розкрито сутність поняття педагогіки партнерства як одного із ключових компонентів концепції Нової української школи. Обґрунтовано форми спілкування та переваги співпраці вчителя та батьків. Окреслено погляди й ідеї видатного українського освітнього діяча, педагога І. Огієнка щодо ролі партнерства сім’ї та школи у вихованні підростаючого покоління. Вказано основні причини і наслідки духовних депресій молоді в зв’язку з недостатньою увагою сім’ї та школи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-02-21

Як цитувати

Олинець, Т. (2022). Педагогіка партнерства у концепції НУШ та у світлі ідей Івана Огієнка. Іван Огієнко і сучасна наука та освіта, (XV), 315–320. вилучено із http://ohiienko.kpnu.edu.ua/article/view/247834