Ведута Парижа та французький імпресіонізм у літературному доробку Дарії Віконської

Автор(и)

  • І. Набитович Університет імені Марії Кюрі-Склодовської (м. Люблін, Польща), Україна

Ключові слова:

Дарія Віконська, ведута, стафаж, Париж, подорожні записки, імпресіонізм, імпресіоністичне малярство

Анотація

Дарія Віконська була одним із найяскравіших представників українського мистецько-літературного простору міжвоєнного двадцятиліття ХХ віку, що послідовно займалися проблемами европеїзації української культури й виражали необхідність входження цієї літератури, мистецтва, культури загалом у европейський культурний простір.

У запропонованій статті розглянуто як малярський жанр ведути реалізується в описах Парижа у її прозі та листах. Таке перенесення жанрового утворення з малярства у прозовий простір прози – характерна риса творчості Дарії Віконської.

Одночасно французький імпресіонізм для Дарії Віконської стає одним із особливих напрямків її наукових студій.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-02-21

Як цитувати

Набитович, І. (2022). Ведута Парижа та французький імпресіонізм у літературному доробку Дарії Віконської. Іван Огієнко і сучасна наука та освіта, (XV), 193–201. вилучено із http://ohiienko.kpnu.edu.ua/article/view/247798